Nikdy se nevzdávej! Mrkající

Ninja assassin (recenze)

14. listopadu 2013 v 21:14 | TeSia |  TeSia
Ahojki, mám tady pro Vás naší první recenzi. Usmívající se Pište si prosím o nějké povídky už mě nenapadá žádné téma k napsání. Napište k nim jsvé jmeno a jména postav. A nezapoměntě další detaily k povídce např. kde se to odehrává o čem to bude atd... Mrkající Info pro holky: Jestli máte rádi filmy ve kterých je napůl těla svlečený vypracovaný chlápek je ten film uplně pro Vás. Smějící se

Ninja assassin je film o ninjovi a jeho životě při tom jak se vlastně stal ninjou. Film je sice trošku brutálnější ale pro milovníky tohoto žánru je ideální. Na začátku filmu je scéna v jednom čínském gangu kde příjde dopis a v něm je jen černý prášek. Starý muž se zarazí a ostatní se mu smějou. Začne jim vyprávět příběh o ninjovi, který zabil mnoho lidí ale vůbec ho nešlo vidět. Nevěděli kdo to je, jak vypadá jak se jmenuje. Ale věděli že je to zabiják. Můži se pořád smáli když v tom jednomu znich upadla hlava a svalil se k zemi. Ostatní skončí podobně. Ve filmu je mnoho krve a podobných věcí. Během filmu se Raizo uchopí jedné agentky po které šli ninjové. Raizo jí ochraňuje a pomáhí ji. Ostatní členové FBI ho ale chtějí dostat. To se jim nepovede a Raizo nakonec uteče i s Mikou (agentka). Když ho ninjové jeho bratrstva dopadnou chtějí ho zabít za zradu. Když v tom do jejich útočiště vpadnou agenti a většinu bojovníků pozabíjí. Pak se Raiso utká v boji se svým otcem (učitelem) ale ten ho přemůže. Potom se do toho vloží Mika a postřelí otce ale ten jí zabije. Raizo se naštve a nakonec svého otce dostane.
V hlavní roli Raiza je obsazen Rain. Je to jihokorejský herec, který před nedávnem ukončil svou vojenskou povinnost. Rain je dobrý herec a vždycky ví jak se má tvářit. Umí se moc dobře vcítit do situace. V Jižní korei platí pravidlo: jsi tak dobrý jakou máš sílu. A to u Raina platí. Dokázal se vypracivat a skvělého herce a muže. Rain není jenom hecer ale také zpěvák a tanečník. Poslední album vydal v roce 2010. Herecký debut měl v roce 2003 a i nadále se mu věnuje. Herectví se ,ze svých schopností, věnuje nejvíce.

Budu doufat, že si neřeknete "jéjiž zase nějaký číňan na to se dívat nebudu" a opravdu se na ten film kouknete. Stojí to za to. A jesti jste film už viděli nebo se na něj teprve budete koukat napište mi Váš dojem z filmu. Budu jen ráda.Usmívající se

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.